Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Roy

Helaas zéér slechte ervaring met Home Works. Diverse schoonmaaksters langs gehad die elk hun eigen problemen hebben. Dit gaat van het te laat komen/te vroeg weg gaan, weinig tot geen ervaring hebben in algemeen schoonmaken en het niet komen opdagen op de afspraak (waar wel gedeeltelijk betaald voor moet worden..). De periodes tussen schoonmaakster was ook erg lang ondanks de garantie dat als een schoonmaak uit valt er iemand anders geregeld zou worden. Je betaald een premium per uur voor ervaren en betrouwbare hulp, maar dit krijg je er helaas niet voor terug. Water bij de wijn in geval van slechte ervaringen is er bij Home Works helaas niet. Afrader.

Opmerkingen of tips

Betere screening al het gaat om huishoudelijke hulp en beter luisteren naar de wensen van de klanten. In mijn geval was het verzoek naar een hulp met flexibele werkdagen / tijden echter werd er steeds een hulp aangeboden die alleen vaste dagen / tijden kon werken.

Reactie Home Works:

Beste Roy,
Jammer te horen dat u niet tevreden bent met onze dienst. Het is natuurlijk altijd onze intentie om klanten naar tevredenheid te voorzien van huishoudelijke hulp. Garanties bieden we niet zoals u aangeeft, maar we doen ons uiterste best om louter hulpen in te zetten die de kwaliteit bieden waarvan we weten dat we veel tevreden klanten hebben.
We nemen uw feedback uiterst serieus en hebben uw gegevens er bij gezocht. De hulpen die zijn ingezet om bij u te komen schoonmaken, zijn werkzaam bij verschillende klanten en hebben niet eerder klachten ontvangen. Natuurlijk is ons streven dat al onze klanten blij zijn met hun hulp. Indien dat niet het geval is, zorgen we voor vervangende hulp, dit hebben we ook bij u gedaan.
Waar klanten bij Home Works extra voor betalen, is het feit dat alles voor zowel klanten als hulpen geregeld wordt. We hebben meerdere keren telefonisch contact met u gehad, we hebben u een tegemoetkoming aangeboden en vinden het spijtig dat u desondanks aangeeft dat er niets wordt gedaan met slechte ervaringen.
Wij herkennen ons dan ook niet in uw schrijven, daar er duidelijke afspraken zijn gemaakt in een poging samen tot een oplossing te komen.
U kunt niet tevreden zijn over de hulp. U geeft hierbij een review over Home Works die, voor zover wij kunnen nagaan, alles gedaan heeft om het voor u te laten slagen.
Groet,
Home Works

Score voor Home Works: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welke dienst heeft u ontvangen: Schoonmaak