Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Linda

We hebben van te voren aangegeven wat er allemaal moest gebeuren, helaas is het niet gedaan. We begrijpen niet dat na zes uur lang schoonmaak, nog zoveel plekken ongedaan is. De appartement is niet groot, en het stond leeg dus ook zonder meubels. Het zou dan na zes uur schoonmaak wel echt grondig schoon moeten zijn, wat ons ook beloofd was.

We hadden het laten uit besteden, zodat we zelf niet meer hoeven schoon te maken. Vervolgens hebben wij zelf ook op vele gebieden (opnieuw) moeten schoonmaken.

Zoals u weet zijn wij niet tevreden, de service is niet zoals beloofd uitgevoerd. We betwijfelen aan de aantal uren dat besteedt is aan daadwerkelijk schoonmaak. Als een professionele schoonmaakbedrijf, vinden wij het zeer schandalig.

Als we het hadden geweten, hadden wij nooit gebruik van jullie service willen maken.

Heel erg jammer dat jullie het probleem ook niet willen oplossen, maar wel vragen voor feedback.

Opmerkingen of tips

Grondig schoonmaken, en luisteren naar wat aangegeven is.

Reactie Home Works:

Beste Linda,
Bedankt voor het schrijven van een review.
Hetgeen wij voor u organiseerden is de hulp van een huishoudelijke hulp die u eenmalig voor 6 uur wilde inhuren.
Wij zijn niet in uw woning geweest en hebben samen met u de inschatting gemaakt dat het zo'n 6 uur zou moeten duren.
Wij vinden het vervelend dat het uiteindelijke resultaat na 6 uur niet was wat u ervan verwachtte. Wij zullen er voor zorgen dat dit met u zo goed mogelijk opgelost wordt.
Home Works

Score voor Home Works: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welke dienst heeft u ontvangen: Eenmalige schoonmaak