Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Slechte ervaring met het bedrijf. Vaak geklaagd dat het niet goed werd schoongemaakt, geprobeerd dit met schoonmaakster zelf te verbeteren maar kreeg het idee dat er vanuit Homeworks niet veel aan werd gedaan. Helaas kon ik wel elke keer de rekening betalen, a 16,50 per uur, terwijl mijn huis niet schoon was.
Ik had ook geen vast contactpersoon, wat de communicatie bevorderde. Ik zou homeworks niet aanbevelen bij anderen.

Reactie Home Works:

Beste klant, Wij vinden het altijd erg jammer als een klant niet tevreden is met onze hulp. Het heel specifiek op internet ingaan op een persoonlijke situatie doen we natuurlijk niet.
In algemene zin kunnen we wel aangeven dat we in bepaalde gebieden soms meer of soms minder hulpen hebben. Hierdoor komt het soms wel eens voor dat we een klant geen keuze uit hulpen kunnen aanbieden. Als de hulp dan niet helemaal naar uw is dan moet u als klant zelf bepalen of u de samenwerking stopt of dat u nog door gaat met een hulp waar u wat minder tevreden over bent. Wij leggen dit altijd voor aan een klant die hier dan zelf over beslist.
Daarnaast kunt u van ons verwachten dat wij op zoek gaan naar de beste hulp voor u wat ons jammer genoeg bij u niet gelukt is. En dat vinden wij natuurlijk niet leuk want we zijn afhankelijk van tevreden klanten!

Score voor Home Works: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welke dienst heeft u ontvangen: schoonmaakdienst