Zit nog steeds te wachten op de band....
Als je afhankelijk bent van andere partijen (transporteurs) dan moet je erg voorzichtig zijn met beloftes die je maakt ( voor 17 uur bestellen, morgen in huis)
Nu op allerlaatste moment nog de oude, gescheurde, band terug moeten plaatsen omdat mijn zoon zijn fiets nodig had voor een schoolactiviteit.
Samen een kruisje geslagen en is gelukkig goed gegaan maar hij ging erg gespannen van huis weg. Dit moet je niet willen.
Sterke punten
Goede volledige info
Verbeterpunten of tips
Geen loze beloftes maken