Niet meer hier gaan kopen.
klant service doet hele slecht wanneer er iets misgegaan met order. retourneren en geld-terug garantie zijn alleen op website geschreven maar niet feitelijk gedaan. had mijn retourbeleid nooit meer nagekomen. je krijg met klantenservice alleen te horen ze zal het naar leidinggevende aangeven maar kwam nooit een actie over. zonde van tijd en levert alleen stress om hun bedrijf constant te bellen over retourartikel.
had nooit mijn refund gekregen.
Sterke punten
niet naar waarheid staat
Verbeterpunten of tips
nakomen bestelling en retour afspraak