Omwille van het grootte aanbod, goede prijzen en mogelijkheid tot het aanmaken van een bedrijfsaccount ben ik bij Hollandbikeshop uitgekomen. Helaas heb ik ronduit de slechtste koopervaring van mijn leven gehad hier:
- Bedrijfsaccount aanmaken heeft 3 maanden nodig gehad. In de bevestigingsmail werd 2 werkdagen beloofd. Om dit uiteindelijk in orde te krijgen heb ik maar liefst 20 keer moeten bellen en een 30 tal mails moeten sturen. In elk telefoontje werd ik voorgelogen dat ze ermee bezig waren en dat het de volgende werkdag in orde zou zijn.
- Na dit hele gedoe heb ik eindelijk een bestelling kunnen plaatsen die binnen de twee werkdagen geleverd ging worden. Opnieuw een tiental telefoontjes moeten plegen om erachter te komen dat één item niet in stock was. Ook hier werd ik bij elk telefoontje voorgelogen dat alles in stock was en de volgende werkdag verzonden zou worden. Rest van de bestelling werd geleverd, maar toen waren we ook alweer twee weken verder. Het item dat niet in stock was heeft nog eens 4 weken geduurd, mits het plegen van een vijftal telefoontjes.
Geen van de processen zette een stap vooruit zonder te bellen, wat gewoon onacceptabel is. Herhaaldelijk druk uitoefenen was de enige manier en had vaak nog geen effect. Er werd altijd geweigerd om dingen op mail te zetten, zodat ik bewijs had van hun loze beloftes.
Deze ongelooflijk slechte ervaring aankaarten en een compensatie krijgen bij Hollandbikeshop was ook geen mogelijkheid. Ik liep altijd vast op de reactie 'onze manager neemt geen telefoons aan'. Mails waarin vermeld stond dat het naar een manager moest gaan, werden gewoon genegeerd. Na verschillende pogingen opgegeven. Bestellen zal ik hier nooit meer doen.
Laat je niet vangen door de goede prijzen en de mooie levertermijn. De levertermijn is gewoonweg een leugen. Blijf hier weg, want in het geval je ondersteuning na verkoop nodig hebt, zal je niet geholpen worden.
Sterke punten
Goed en groot aanbod. Competitieve prijzen.
Verbeterpunten of tips
Beloftes nakomen: levertermijn, beloftes aan telefoon en per mail.
Juiste levertermijn vermelden op website.
Telefonisch contact en contact per mail kan heel veel beter. Ze waren altijd vriendelijk, maar veel beloofde acties die nooit werden uitgevoerd.
Bij problemen altijd hetzelfde antwoord - 'Onze manager neemt geen telefoons aan'