Nicoline Wiersma

Beste heer/ mevrouw,

In oktober 2017 heb ik mijn Burley fietskar voor garantie naar u opgestuurd.
Na enige tijd kreeg ik te horen dat ik niet in aanmerking kom voor garantie omdat jullie leverancier heeft besloten dat ik de fietskar onjuist heb gebruikt.

Die aanname neem ik hun zeer kwalijk maar daarbij ook dat jullie als verkoper richting mij dit advies klakkeloos aannemen.

Ik heb aangegeven dat ik niet tevreden ben met dit besluit en jullie hebben de fietskar wederom naar de leverancier gestuurd voor beoordeling.

Ik heb geregeld contact gehad met Peter maar tot op heden blijft uit onduidelijk wat de leverancier als tweede beoordeling heeft aangegeven.

Het laatste contact wat ik heb gehad is geweest op 6 december, zie onderstaande mail. Heeft jullie leverancier zoveel klachten dat zij nu nog niet de kar hebben kunnen herbeoordelen? Het lijkt eriop dat jullie er te weinig achteraan gaan tenzij er inmiddels iets anders gaande is maar dan lijkt het mij niet meer dan normaal om dat te communiceren.

Geachte Mevr. Wiersma,

De kar ligt voor her beoordeling bij Burley, en zo gauw als wij een antwoord hebben ontvangen laten wij u dat onmiddellijk weten.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u toch nog verdere vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag.

Peter
Hollandbikeshop.com

Persoonlijk hecht ik geen waarde aan wat de leverancier zegt, ik heb de fietskar immers bij jullie gekocht en verwacht dan ook van jullie een nette afhandeling van deze garantie. Daarbij hopend dat jullie je niet verschuilen achter het advies van de leverancier maar zelf een standpunt innemen in hoe dit nu klantgericht op te lossen.

Aangezien tot op heden nog steeds onduidelijk is hoe en wat verder heb ik eind vorig jaar richting Peter aangegeven om een nieuwe hoes a 80 euro te bestellen en dat ik die wel voor mij rekening neem. Ik wil tenslotte aankomend voorjaar en zomer met plezier weer op pad.

Hierbij wil ik aangeven dat ik bijzonder ontevreden ben over jullei manier van afhandelen, en niet communiceren hoe en wat en mij tot op heden nog steeds in het ongewisse laten wat er gaat gebeuren. Ik weet dat het langere tijd kost voor de hoes binnen is maar dan nog lijkt het mij wel servicegericht om met tijd en wel contact te onderhouden met de klant. Het initiatief komt steeds bij mij vandaan.

Ik weet niet of jullie bekend zijn met het programma Radar maar die koude douche hebben jullie dubbel en dwars verdient. Hollandbikeshop hoeft van mij geen orders meer te verwachten.

Graag verneem ik deze week hoe de vlag er op dit moment bij hangt en wanneer jullie denken de fietskar terug te sturen.

Nicoline Wiersma

Niet

Betere communicatie met de klant
Servicegerichtheid
Garantieafhandeling

Score voor Hollandbikeshop.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Burley fietskar