Isabelle D.

Ik bestelde online vanuit België:
kwaliteit en prijs zijn super.
Informatie op de website is duidelijk, overzichtelijk, maar .... niet correct.

Er staat dat boven 75 euro gratis geleverd wordt.
Ik bestelde voor ruim 75 euro en moest evenzeer 6.99 verzendingskosten betalen. Soit, snelheid mag al eens iets kosten, dacht ik dan.
Ik bestel en betaal op woensdag om 19.00u. Hockeystick en 2 mondbeschermingen onmiddellijk leverbaar, dus verwacht ik -zoals de site het stelt- levering binnen de 24 uur. Zaterdag levert men nl. ook. Dus een levering op vrijdag of zaterdag, was het minimum wat ik mocht verwachten.
Levering... maandagavond 16.30u. Oma kon op zondag dus geen verjaardagscadeau afgeven...

Ik meld dit via mail aan het bedrijf, omdat betrokken bedrijven liever klachten oplossen, dan klanten te verliezen. Ik vraag beleefd wat men eventueel als compensatie kan aanbieden.
Laconiek antwoord:
"Goedemiddag,
Door de feestdag van vrijdag heeft Posnl het extra druk en is de levering helaas later geworden.
Ik kan helaas geen compensatie geven als PostNL niet op tijd levert. Onze excuses.
Renze
Hockeyhuis.nl"
Ik voel me oprecht verongelukt.
Ik kan als Belg niet weten welke feestdagen in Nederland gelden en ik kreeg geen mail om te verwittigen dat er een feestdag was, en dat de commerciële belofte van levering binnen de 24u (en al niet gratis) helaas niet mogelijk zou zijn. Daar zou ik nog begrip voor gehad hebben. Open en duidelijke communicatie, dat werkt.
Bovendien hadden donderdag en zaterdag altijd voldoende moeten zijn, om levering te voorzien volgens belofte.

Maar hockeyhuis.nl is dus bij deze de enige online site waar ik bestelde, die
- zijn beloftes niet nakomt
- niet klantvriendelijk is
- geen verantwoordelijkheid neemt.
Met alle respect, maar als hockeyhuis.nl een contract met POSTNL heeft, is het hun gedeelde verantwoordelijkheid om op te volgen dat de leveringen binnen de tussen hun afgesproken tijdslimieten kan. Eén feestdag had alsnog levering op zaterdag moeten betekenen, temeer ik betaalde voor leveringen, waar deze gratis had moeten zijn...

Reactie Hockeyhuis:

Beste Isabelle,
Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze levering. Wij hebben het pakket donderdagochtend gelijk verstuurd. Normaal gesproken had het pakket inderdaad vrijdag of zaterdag geleverd moeten worden. Excuses dat dit niet is gebeurd.
Onze klantenservice neemt contact met u op, met een passende oplossing.
Koen - Hockeyhuis.nl

Score voor Hockeyhuis.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee