Mijn schoenen zijn nu al kapot.
Reactie Hockeyhuis:
Beste Edouard van den Heuvel,
Als uw hockeyschoenen binnen 4 keer dragen kapot zijn is dit waarschijnlijk een productiefout. Als u foto’s van de schoenen naar onze klantenservice stuurt, zullen wij deze beoordelen. Als het om een productiefout gaat, dan zullen wij u een nieuw paar toesturen.
Met vriendelijke groet,
Hockeyhuis.nl