Reviews

8.7 / 10
961 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Snelheid levering
6/10
Bestelgemak
8/10
Informatie op de website
2/10

Edouard van den Heuvel

2/10

Mijn schoenen zijn nu al kapot.

Reactie Hockeyhuis:

Beste Edouard van den Heuvel,
Als uw hockeyschoenen binnen 4 keer dragen kapot zijn is dit waarschijnlijk een productiefout. Als u foto’s van de schoenen naar onze klantenservice stuurt, zullen wij deze beoordelen. Als het om een productiefout gaat, dan zullen wij u een nieuw paar toesturen.
Met vriendelijke groet,
Hockeyhuis.nl


Score voor Hockeyhuis.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee