Hups

El Koese

Zeer slecht. Een boeking geplaatst voor meerdere keren met een van de schoonmaaksters en zij komt vervolgens niet opdagen. Vervolgens bel ik de klantenservice en de dame zegt dat de schoonmaakster net een bericht heeft gestuurd dat ze ziek is (terwijl wij aan de telefoon hangen stuurt ze een bericht met die mededeling) en dat dat kan gebeuren. Geen enkele excuses oid! Uiteraard kan iemand ziek zijn maar in het bericht staat dat ze dag ervoor al ziek was en pas nadat ik haar meerdere keren heb gebeld en zit te wachten krijg ik dit berichtje. Volgens de klantenservice dus een normale gang van zaken. Zeer slecht en zou dit platform dan ook absoluut niet aanrader want kennelijk geven ze niets om betrouwbaarheid. Uiteraard kunnen er dingen tussen komen, maar de reactie van de klantenservice spreekt boekdelen.

Reactie Hups:

Beste El,
Wij vinden het heel vervelend dat je hulp niet naar de afspraak kon komen. We zagen inderdaad dat ze een chatbericht naar je had gestuurd, 5 minuten na aanvang van de eigenlijk afspraak. Daarin gaf ze aan dat ze ziek was en dat ze daar gisteren ook een bericht over had gestuurd. Dat zal waarschijnlijk de verwarring zijn geweest, onze excuses daarvoor. Als ze inderdaad niet de avond daarvoor al iets heeft laten weten, is dat zeker niet netjes van haar en we zullen haar daarop aanspreken.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Team Hlprs

Score voor Hups: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: