Hlprs

Verschuren

Slecht, Heb een account aangemaakt als helper, maar of het nu om het uploaden van een foto gaat, doen van de screening, niets blijft hangen in het systeem, je kunt steeds opnieuw beginnen, heb ook op een vaccature reageren geklikt, vervolgens is deze vaccature verdwenen en weet ik niet of mijn aanbod mogelijk bij een klant terecht is gekomen en deze mij verwacht of niet. er is een vervelende chatbod op de site. De screening bestaat uit heel vreemde vragen zoals hoeveel % van de mensen je denkt dat er cocaine gebruiken, hoeveel mensen dat je denkt dat er blowen, hoeveel mensen je denkt dat er met priveezaken bezig zijn tijdens het werk, ben er wel klaar mee, erg jammer, want het klonk zo leuk, na het lezen van andere reviews ben ik blij dat de site van geen kant werkt, want ik wil niet met de problematiek welke ik uit de reacties lees aangemaakt zijn.

Reactie Hlprs:

Beste Piet,
Jammer om te moeten lezen dat je niet tevreden bent over het platform. We hadden graag met je mee willen kijken wat er niet werkt, maar je had ons eigenlijk meteen al verzocht om uitgeschreven te worden. Wij streven naar een veilig platform met betrouwbare dienstverleners, vandaar de eventuele extra screening die je kan doen. Deze vragenlijst is met zorgvuldigheid samengesteld en kijkt ook of je geen sociaal wenselijke antwoorden geeft.
Mocht je toch interesse hebben om via het platform aan de slag te gaan, kan dat altijd en kijken we graag met je mee als er iets niet naar behoren werkt!
Team Hlprs

Score voor Hlprs: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: