Hlprs

Zeer slecht

Reactie Hlprs:

Beste Danielle,
Bedankt voor je feedback! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over de huishoudelijke hulpen die tot nu toe bij je aan de slag zijn gegaan. Via Hlprs kan je volledig zelf kiezen wie er bij je aan de slag gaat. We zijn natuurlijk een online platform en de helpers zijn dan misschien niet bij ons in dienst, maar doen natuurlijk wel ons uiterste best om zo veel mogelijk informatie met je te delen. Als iemand bijvoorbeeld een badge heeft behaald voor het telefonische intakegesprek, kan je ons altijd om meer informatie vragen hierover. Ook bieden we de helpers een online integriteit interview aan én hebben ze de mogelijkheid een online cursus te volgen. Daarnaast kan je natuurlijk de beoordelingen van andere klanten lezen en zie je hoe vaak iemand heeft gewerkt. Dit alles biedt natuurlijk geen garantie voor de toekomst, maar kan wel alvast een goed beeld schetsen van de helper vóórdat je iemand kiest die bij je aan de slag gaat.
In jouw geval was het erg vervelend dat je de pech had dat de huishoudelijke hulp al na een aantal weken was gestopt. In de overeenkomst is vastgelegd dat er, en dit geven we ook altijd bij de huishoudelijke hulpen aan, een opzegtermijn geldt van een maand voor zowel klant (werkgever) als helper (werknemer). Hier kan vanaf worden gezien in onderling overleg.
Uiteraard benadrukken we wel altijd zo veel mogelijk bij de dienstverleners dat het van belang is dat ze voor langere tijd beschikbaar zijn. Er komt wel iemand in je huis en het is niet prettig als dat telkens weer iemand anders is.
Ik hoop je zo wat beter geïnformeerd te hebben over onze werkwijze. We horen ook graag van je hoe we je toch weer een beter gevoel bij ons platform te krijgen.
het Hlprs team

Score voor Hlprs: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: