Hups

Ton den Dulk

Ik ben erg teleurgesteld in dit bedrijf. Huiscleaning heeft me nu al gekoppeld aan drie huishoudsters, waarbij geen enkele echt bij mij is begonnen om schoon te maken. Of de schoonmaker kwam niet opdagen, of ze bleek andere prioriteiten te hebben, of de schoonmaker was niet verantwoordelijk genoeg om op tijd te komen en na anderhalf uur van zich laat horen.

Wel is dit bedrijf heel goed in het facturen voor het 'onderhandelen' van een geschikte kandidaat. Tot aan incassobureaus aan toe. Mijn advies aan je is dit: Er zijn betere bedrijven die niet werken met dit soort wurgcontracten en ik verzoek je met een van haar concurenten contact te zoeken voordat je ook aan deze organisatie vastzit en aan schoonmakers wordt gekoppeld die amper worden gescreend.

Reactie Hups:

Beste heer Den Dulk,
Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij screenen alle huishoudelijke hulpen op betrouwbaarheid en integriteit, helaas geeft dat geen 100% garantie, maar daarmee proberen we wel de 'rotte appels' eruit te filteren. Helaas heeft u pech gehad. Zo zien we het ook niet graag natuurlijk. We hebben u inmiddels ook gemaild met de vraag of we op zoek mogen gaan naar een nieuwe huishoudelijke hulp, u heeft immers levenslange garantie.
Team Huiscleaning

Score voor Hups: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: