Hups

Anik

Klinkt allemaal leuk die garantie maar toen mijn huishoudelijkehulp zelf stopte na enkele maanden hebben ze geen nieuwe hulp voor mij gevonden en stoppen ze zelf na enige tijd de 'zoekactie'.
Verder kan iedereen zich aanmelden/ uitgeven als huishoudelijkehulp. Hoeven geen cursus of bepaalde achtergrond te hebben. Onze eerste 'huishoudelijkehulp' was geen succes qua hygiëne/ werkwijze.

Reactie Hups:

Beste Anik,
Bedankt voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening. Iedere klant krijgt levenslange garantie, dat betekent dat we altijd kosteloos op zoek gaan naar een nieuwe hulp als u om wat voor reden dan ook iemand anders zou willen. Helaas lukt het niet altijd om een nieuwe hulp te vinden, na een aantal weken zijn we dan ook genoodzaakt de zoekvraag te annuleren. Maar we kunnen het altijd later weer proberen!
De hulpen die via Huiscleaning aan de slag gaan, worden allemaal gescreend op integriteit en betrouwbaarheid. Niet op kwaliteit, omdat dat iets subjectiefs is. Wat de ene schoon vindt, kan de ander niet schoon vinden. Daarnaast krijgt iedereen een eerlijke kans en kan je ook gewoon via Huiscleaning werken als je geen ervaring hebt. Dat je geen ervaring hebt, wil immers niet zeggen dat je niet kan schoonmaken!
Wij hopen hiermee het e.e.a. te hebben verduidelijkt.
Team Huiscleaning

Score voor Hups: 1.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: