19222 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Priscilla

Op 6 januari de geboortekaartjes voor onze dochter ontvangen. Prachtig ontwerp!

Echter zijn alle kaartjes verkeerd gevouwen waardoor je een stukje van de binnenkant blijft zien als de kaart dichtgevouwen is. Een foutje wat natuurlijk kan gebeuren! Na contact te hebben gehad met de klantenservice werd er voorgesteld om de kaartjes opnieuw te versturen. Alleen zit het weekend er tussen waardoor wij pas maandag de kaartjes zullen ontvangen. Door deze fout kunnen wij pas 3/4 dagen later de kaartjes versturen. Ook dit kan gebeuren maar voor een bedrag van €120 euro voor 25 kaartjes (€4,80 per kaartje!) vind ik dit niet de kwaliteit die ik mag verwachten. Wij hebben gekozen voor Hippe-geboortekaartjes aangezien wij een goede kwaliteit en service verwachten en deze ook eerder hebben mogen ervaren. Wij geven aan graag een compensatie voor de prijs te willen aangezien het herdrukken en opnieuw versturen voor ons niet de oplossing zal zijn. De medewerker geeft hier geen gehoor aan en zegt voor hun reclame graag goede kaartjes te willen versturen, maar neemt ons gevoel van nare nasmaak betreft de prijs/kwaliteit hier niet in mee.
Wij hebben echt spijt van onze bestelling en vinden het vooral heel naar dat wij deze herinnering zouden houden, wat eigenlijk een mooi moment had moeten zijn.

Ruime keuze
Mooie ontwerpen

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Priscilla,
Bedankt voor je review.
Er is helaas veel misgegaan met jullie bestelling, waarvoor nogmaals onze oprechte excuses. We hebben inmiddels een aantal keren telefonisch contact gehad en we hebben de kosten van de bestelling teruggestort.
Goed om te weten dat we jullie ervaring ontzettend serieus nemen en gebruiken om onze service te verbeteren. We vinden het immers heel belangrijk dat je trots bent op de geboortekaartjes en met een goed gevoel terug kan kijken op je bestelling bij ons.
Ik heb je om het een beetje goed te maken nog een cadeautje opgestuurd voor de kleine, hopelijk heb je deze inmiddels ontvangen!
Met vriendelijke groeten,
Robin