Natasja van der Sande

Erg mooie kaartjes en goeie kwaliteit. Bi je proefdruk. Krijg ?? ook kaartjes van de storten papier en kleuren envelop. Helaas heb ik door een fout nadat ik alles al had besteld nieuwe moeten bestellen. Ik had op 11-10-2017 mijn kaartjes besteld waarop de datum 12-10-2017 stond wat 12-11-2017 moest zijn. En had net een paar kaartjes al rondgebracht totdat een vriend vertelde dat de datum verkeerd was. En ik weer nieuwe kaartjes kon bestellen. Ik had wel gehoopt dat jullie misschien hadden gezien dat de datum heel waarschijnlijk niet klopte.
Dus dat was een duur grapje.
Verder is het een leuke site en wordt alles leuk verpakt. Met een pakketje kaartjes erbij was erg leuk

Fijn dat ?? eerst een proefdruk kan bestellen en daarbij ook de verschillende papiersoorten en de kleuren evenlop je erbij krijgt. Zodat ?? beter het verschil kan zien

Even checken voor het verzenden /printen. Of de datum klopt. Ik snap dat ?? dat niet altijd kan weten. Maar als ik op 11-10-17 iets bestel met als uitnodiging datum 12-10-17. Het hoog waarschijnlijk niet goed is.

Score voor hipDesign: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 22