Johan Beugeling

Slecht bedrijf, geen contact mee te krijgen. Per telefoon kom je niet verder dan de telefoniste die natuurlijk geen productinformatie kan geven, ook op de gezonden mail wordt niet gereageerd. De mail via hun eigen contactpagina komt niet aan!! Die ene ster is voor de telefoniste die de telefoon opnam. Voor de rest geen zaken doen met dit bedrijf, bestel mijn product ergens anders waar ik wel goede informatie kreeg.

Reactie HijsJob.nl:

Beste Johan,
Wat vervelend om te horen dat je niet correct bent geholpen door ons bedrijf. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met ons. We vinden het erg jammer dat je deze ervaring hebt gehad en nemen je feedback ter harte. We doen ons uiterste best om onze medewerkers op te leiden met de correcte productkennis en om alle informatie over onze producten op onze website te vermelden.
We begrijpen jouw frustratie dat je per telefoon niet verder kwam en onze medewerker geen correcte productinformatie kon geven. We vinden het ook erg jammer dat je niet de juiste informatie hebt ontvangen via de mail, we streven om binnen 24 uur alle mails te beantwoorden.
We gaan dit uiteraard onderzoeken en zullen waar nodig verbeteringen aanbrengen.
Groet, team Hijsjob

Score voor HijsJob.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee