Greenlink Energy BV

Slechte service omtrent een levering die tijdens een lunchpauze aangeleverd wordt bij een logistiek bedrijf. Gevraagd de zending buiten neer te zetten, maar niet gedaan. Krijg na 4 werkdagen bericht dat de zending opnieuw geleverd kan worden voor +200 euro verzendkosten. Aangegeven dat ze wat mij betreft de zending beter kunnen retourneren waarbij ik ook weer met kosten wordt opgezadeld. Wordt wel gebeld met excuses, maar geen oplossingen. Zeer teleurgesteld, was heel makkelijk geweest goed op te lossen en een tevreden klant rijker te zijn. Helaas nu een teleurgestelde klant die anderen wil waarschuwen voor deze uitermate slechte service. Mij zien ze niet meer terug.

Reactie HijsJob.nl:

Beste, we willen onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met ons bezorger. Op dit moment hebben we geen inspraak op bezorgmomenten, maar die hadden we u graag wel aan kunnen bieden. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn en nemen je feedback zeer serieus. Ons belangrijkste doel is dat onze klanten zich ontzorgd voelen, daarom waarderen we uw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect te verwerken in ons proces.

Score voor HijsJob.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee