Peter Lock

Zeer slecht retour beleid

Reactie HijsJob.nl:

Beste Peter,
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. We vinden het erg jammer dat je teleurgesteld bent in onze service met betrekking tot het retourbeleid voor samengestelde producten.
We begrijpen je frustratie. We produceren deze producten met grote zorg in ons magazijn zodra ze besteld zijn, om onze klanten een breed scala aan mogelijkheden te bieden.
De 30% retourkosten voor deze producten zijn inderdaad vervelend. Producten zoals kettingtakels worden op maat geproduceerd door kettingen op maat te knippen en te monteren. Bij retournering moeten we de takel demonteren, waardoor de ketting in een categorie belandt van "misschien wordt dit nog ooit verkocht." Het is namelijk zeldzaam dat exact dezelfde specificaties opnieuw worden besteld door een andere klant. Vanwege deze demontage en het ontstaan van ketting 'afval' brengen we 30% retourkosten in rekening.
We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We zijn dan ook hard op zoek naar een betere oplossing, waarbij we onze klanten meer flexibiliteit kunnen bieden zonder onnodige verspilling te creëren. We staan echter wel open voor verdere communicatie zodat we onze service kunnen verbeteren.
Onze excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren. We hopen op je begrip.
- Team Hijsjob

Score voor HijsJob.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee