Duidelijke website en gemakkelijk om mee te werken. Wel niet duidelijk wanneer er iets niet voorradig is dat levering maar gebeurd wanneer alles kan opgestuurd worden. Dit is wel vervelend dat er geen melding komt voor er betaald wordt. Bij bestelling ga je uit van leveringstermijn van +- 3dgn en niet van een termijn tot iets voorradig is bij jullie/ Ook jammer dat, wanneer je een 2de bestelling plaatst en je nog op de eerste wacht, deze niet meer kan aangevuld worden om zo verzendingskosten te verminderen. Het is toch maar één keer de weg doen of je nu één of 2 pakken levert. 2de bestelling heb ik ergens anders moeten bestellen omdat dit, door deze verzendkosten, niet meer voordelig was.

Reactie HijsJob.nl:

Beste,
bedankt voor het plaatsen van een review.
Erg fijn om te horen dat de website makkelijk en overzichtelijk is.
Wel vinden wij het erg vervelend om te horen dat het voor u niet goed zichtbaar was wanneer de producten op voorraad zijn.
Echter hebben wij dit incl. Aantallen (hoeveel er op voorraad zijn) bij onze producten staan.
In uw winkelmandje wordt dit ook per product vermeld, wij gaan kijken hoe we dit nog beter zichtbaar kunnen maken.
Helaas is het bij ons niet mogenlijk om een deellevering te versturen, vandaar dat u via de mail meerdere opties krijgt als u een product heeft gekozen waar een langere levertijd op zit. Wij hebben een groot magazijn met een automatisch picksysteem, hierdoor is het niet mogenlijk om in de gaten te houden wanneer er 2 of meerdere bestellingen samen verstuurd moeten worden.
Wij hopen u hiermee verder te hebben geholpen.
Hijsjob Team

Score voor HijsJob.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja