Melissa

Geboortekaartjes bestellen.

Mooi kaartje, andere keuzes dan vele websites.

Op de website niet het duurste papier stiekem aanvinken bij de proefdruk zonder dat erbij te vermelden. Ook een PDF versie opvragen kost veel geld, terwijl we voor veel geld kaarten en enveloppen hebben besteld.

Reactie HierBenIk:

Beste Melissa,
Bedankt voor je feedback.
Fijn om te lezen dat onze collectie in de smaak valt!
Wij bieden inderdaad verschillende papiersoorten aan waarop onze kaartjes gedrukt kunnen worden. Bij sommige van die papiersoorten is de prijs per kaartje inderdaad iets hoger dan de basisprijs.
Op onze website hebben wij bij ieder kaartje een papiersoort geselecteerd waarvan wij én onze klanten vinden dat deze papiersoort het beste past of mooiste is in combinatie met het ontwerp.
Deze voorgeselecteerde papiersoort is eenvoudig zelf aan te passen bij het bestellen van de kaartjes, zowel bij de proefdruk als bij je definitieve bestelling.
In jouw geval heb je een ontwerp gekozen waarbij wij de papiersoort Natuurkarton adviseren.
Bij het bestellen van je proefdruk heb je er voor gekozen om zowel een proefdruk op Natuurkarton als een proefdruk op Zijdeglans te bestellen.
Bij je definitieve bestelling heb je uiteindelijk gekozen voor de papiersoort Zijdeglans. Ook mooi uiteraard!
De reden waarom wij een papiersoort vooraf selecteren heeft niets met de meerprijs te maken. Zo zijn er duizenden kaarten op onze website waarbij wij een papiersoort voorgeselecteerd hebben die geen meerprijs met zich meebrengt.
Als dit wel ons doel was, dan hadden we uiteraard echt onze duurste papiersoort voorgeselecteerd die wel €0,56 per kaartje meer kost en niet de papiersoort Natuurkarton die €0,13 per kaartje meer kost.
Voor het opmaken van een digitaal bestand worden inderdaad kosten berekend.
Hierbij heb je de optie gekregen om je ontwerp als JPG-bestand te ontvangen voor €9,95 of als PDF-bestand voor €19,95.
Voor het opmaken van een digitaal bestand moeten mijn collega's in de studio voor je aan de slag. Voor deze uren vragen wij een kleien vergoeding, vandaar dat hier kosten aan verbonden zijn.
Ik hoop hiermee het één en ander te hebben verduidelijkt!

Score voor HierBenIk: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: