Anne Runderkamp

Kan beter

Makkelijk kaartje ontwerpen. Telefonisch goed bereikbaar.

Op een stuk of 20 kaartjes zaten vegen zwarte inkt, waarschijnlijk van de printer. Erg jammer vond ik dat. Ik heb deze kaartjes toch naar de mensen verzonden omdat ik niet nog langer wilde wachten. Ik had kaartjes met goudfolie-letters ontworpen maar deze bleken ontzettend duur... Verzending gebeurt met dhl, nu is mijn ervaring al vele malen heel slecht met dhl. Het pakket was dan ook niet te traceren nadat het was afgegeven door hierbenik. Ik heb de dag erna gebeld, hij zou het uitzoeken voor me maar geen reactie meer gekregen op mijn vraag over waar het pakket was. De dag erna werd het alsnog geleverd.

Reactie HierBenIk:

Beste Anne,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met de ontvangen kaartjes!
Als je contact met ons had gezocht na ontvangst, dan hadden we dit uiteraard direct voor je opgelost door kosteloos nieuwe kaarten voor je te drukken en te verzenden.
Nogmaals mijn excuses!
Wat betreft de levering van je bestelling, deze heeft volgens onze gegevens op 9 juni plaatsgevonden. Bij het bestellen en het kiezen van de verzendmethode kreeg je het verwachte levermoment te zien. Dat was in jouw geval woensdag 8 of donderdag 9 juni.
Met een bezorging op 9 juni is deze dus wel binnen de beloofde data geweest.
Het spijt mij als dit niet duidelijk voor je is geweest!
Door grote drukte bij de verschillende postbedrijven is het helaas niet mogelijk om een exacter levermoment te beloven.

Score voor HierBenIk: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: