Kimberley

Geboortekaarten in groot aantal besteld. Helaas bleek bij levering dat de kaarten niet goed zijn afgesneden waardoor het adres niet volledig zichtbaar is. Jammer voor zo'n bedrag.

Gebruiksvriendelijk in het ontwerpen

Let op tijdens het drukken en snijden van de bestellingen.

Reactie HierBenIk:

Beste Kimberly,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over de ontvangen kaartjes!
Kan het zijn dat je niet eerder contact met ons hebt gehad hierover? Ik kan er namelijk niets over vinden...
Voor de volledigheid heb ik je bestelling even gecontroleerd en ik zie dat je inderdaad de plaatsnaam in je ontwerp buiten de veiligheidsmarge hebt geplaatst. Alles wat buiten deze veiligheidsmarge wordt geplaatst kan weggesneden worden bij het snijden van de kaarten.
Als je de plaatsnaam op dezelfde positie had laten staan als op je proefdruk, dan was het wel goed gegaan. Jammer dat je niet voor de zekerheid ervoor hebt gekozen om je ontwerp door mijn collega's van de studio te laten controleren. Die hadden dit dan voor het drukken zeker gezien.
Misschien dat je contact met mijn collega's van de klantenservice kunt opnemen? Die kijken graag voor je wat we in dit geval nog voor je kunnen betekenen!

Score voor HierBenIk: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: