Maria

Na telefonisch contact met een medewerker met de vraag hoe wij de geboortekaartjes meteen via de website konden versturen naar de geadresseerde werd er gezegd dat dit niet mogelijk was.
Dit omdat ons geboortekaartjes aan de voorzijde een houtenster verwerkt was.
Dus we hebben de kaartjes maar naar ons adres verzonden zodat wij zelf maar de kaartjes konden verzenden.
Nadat we de kaartjes hebben ontvangen stonden we met verbazing naar de geboorte kaartjes te kijken. Echter bevatte geen een kaartje een houtenster aan de voorkant.
Wij zijn hierbij echt slecht geïnformeerd. Desondanks vinden we de kaartjes wel mooi.
En hebben ze maar zelf verstuurd.

Vriendelijke medewerkers

Dit omdat ons geboortekaartjes aan de voorzijde een houtenster verwerkt was.
En hebben ze maar zelf verstuurd.

Score voor HierBenIk: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: