Mooi product

Dure proefdruk

Reactie HierBenIk:

Beste,
Bedankt voor je feedback.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de ontvangen kaarten!
Ik geef hieronder graag onze visie met betrekking tot ons prijsbeleid voor de proefdrukken.
Helaas kost het uiteraard ook geld om een proefdruk te produceren. Sterker nog, de prijs voor het drukken, verpakken en verzenden van 1 kaartje ligt in verhouding vele male hoger dan bij een hogere oplage. De €2,50 voor een eerste proefdruk van een kaartje met foliedruk is dus al een sterk verlaagde prijs, zodat onze klanten vrijblijvend en tegen een relatief lage prijs eerst het kaartje in het echt kunnen ontvangen en beoordelen. Daarbij ontvang je voor die €2,50 ook nog de gekozen envelop en een monstersetje van andere mogelijke papiersoorten en enveloppen. De proefdruk wordt ook nog eens gratis verzonden. Je zult begrijpen dat de portokosten voor het verzenden van je aangevraagde proefdruk al hoger liggen dan de gevraagde €2,50.
Vanaf je tweede proefdruk betaal je een iets hoger bedrag per proefdruk. Ondanks dat dit bedrag iets hoger ligt dan bij je eerste proefdruk, is deze prijs nog steeds relatief laag gezien de kosten voor het produceren, verpakken en verzenden.
Ons prijsbeleid met betrekking tot de proefdrukken is er op gericht om het aanvragen van een proefdruk vrijblijvend te houden.
Ik hoop dat bovenstaande een beetje duidelijk heeft gemaakt hoe de prijs van een proefdruk tot stand komt.
Verder hopen wij ook dat we in de toekomst ook de kaartjes met foliedruk met 1 werkdag kunnen leveren in plaats van de huidige 2 werkdagen.
Nogmaals bedankt voor je feedback en veel geluk met z'n drietjes!
Team HierBenIk!

Score voor HierBenIk: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: