Bestel hier niet

Makkelijke configurator

Zeer slechte klanten service. Men had zelf de opmaak aangepast nadat wij goedkeuring hebben gegeven op een fysieke proefdruk en een digitaal voorbeeld zonder ons hiervan op de hoogte te stellen. Men vertikt het ons hiervoor te compenseren of hier tijdig de juiste versies voor uit te sturen. Bestel hier dus niet.

Reactie HierBenIk:

Beste,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening!
Zoals in onze eerdere e-mailwisseling vermeld, vinden wij het erg jammer dat je niet tevreden bent met de ontvangen kaartjes.
Uiteraard doen wij iedere dag ons best om onze klanten een tevreden gevoel te geven.
Het spijt ons dat ondanks het feit je tot 3 keer toe akkoord bent gegaan met onze Algemene Voorwaarden en het feit dat wij ook op onze website duidelijk onze naam op ons ontwerp hebben vermeld, je helaas toch niet had begrepen dat onze naam op de achterzijde van de kaartjes wordt vermeld. Temeer omdat je al bij het maken van je ontwerp had gemerkt dat je niet de mogelijk had om onze naam te verwijderen.
Uit coulance hebben we je een tegemoetkoming aangeboden in de vorm van een persoonlijke korting op een eventuele vervolgaankoop. Helaas is voor jou deze tegemoetkoming niet voldoende.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij hopen dat jullie ondanks deze onverwachte teleurstelling een mooie tijd tegemoet gaan!
HierBenIk!

Score voor HierBenIk: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: