Japke Lamers

Bestelling van 125 geboortekaartjes gedaan op vrijdag. Deze zaterdag binnen gekregen alleen zonder enveloppen. Zondag was er familiefeest waar we dus grotendeels met eigen enveloppen de kaartjes uitgedeeld zijn. Maandag gebeld voor de overige resterende en dinsdag nog keurig de rest nagestuurd gekregen. De lichtroze ogen ook wel netter dan de witte. Woensdag ook keurige terugbetaling. Alleen wel weer later bij de mensen.

Het is resultaat gericht opgelost zondere enige compensatie. Tuurlijk met excuus maar ik baalde behoorlijk. Ook omdat ik zaterdag visite had die met alle liefde al die kaartjes in de enveloppen had gedaan.

Reactie HierBenIk:

Beste Japke,
Bedankt voor je feedback!
Het spijt me dat je bestelling niet direct compleet geleverd is.
Bij het inpakken van je bestelling zijn we inderdaad vergeten om de enveloppen in te pakken.
We begrijpen dat het erg vervelend is dat je bestelling niet meteen compleet was.
Om die reden hebben we toen je ons maandag hebt gebeld met deze mededeling, natuurljk direct alsnog de enveloppen voor je verpakt en verzonden. Het bedrag voor de enveloppen die je niet meer nodig had, hebben we uiteraard ook meteen naar je teruggestort.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging.
We hopen dat ondanks de vertraging, de geboortekaartjes geheel naar wens zijn en jullie veel leuke reacties hebben ontvangen op jullie ontwerp!
Team HierBenIk!

Score voor HierBenIk: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: