Shannon

Heel slecht !!
De foto wat ik in het kaartje heb bij in gevoegd bleek voor de drukkerij te donker. I.p.v. ze je op de hoogte brengen .. want het gaat om best groot aantal kaartjes. Is het je eigen probleem als het mislukt en zit jij met de kaartjes. Enige wat ze als oplossing gaven was korting geven op nieuwe kaarten dus je bent weer geld kwijt en hun verdienen weer aan jou. Bestel hier nooit meer kaarten!

Zet er een programma op de site dat aan geeft of het bij gevoegde foto geschikt is .

Reactie HierBenIk:

Beste Shannon,
Bedankt voor je feedback!
Zoals mijn collega tijdens jullie telefoongesprek ook heeft aangegeven, vinden wij het ook erg vervelend dat jullie niet geheel tevreden zijn met jullie bestelde kaartjes!
Je geeft aan dat de door jullie gebruikte foto te donker voor ons was, maar je bedoelt hier waarschijnlijk mee dat deze te donker voor jullie is. Het is uiteraard niet aan ons om te bepalen of een gebruikte foto naar wens is. De kaartjes zijn tenslotte van jullie...
Wij kunnen uitsluitend beoordelen of de kwaliteit van gebruikte foto's voldoende is om te kunnen drukken. Hierbij kijken wij naar formaat en resolutie. Belichting en bijvoorbeeld kleurgebruik vallen hier niet onder omdat deze per computerscherm ook kunnen verschillen.
Om te voorkomen dat kaartjes niet geheel naar wens zijn, bieden wij onze klanten aan om een proefdruk te maken voor maar €1,-. Je ontvangt dan een echt kaartje thuis zodat je kunt zien hoe het kaartje er in het echt uitziet. Helaas hebben jullie vooraf geen proefdruk besteld, waardoor jullie niet kon weten hoe het kaartje er uit zou zien voordat jullie deze definitief bestelden.
Als dan achteraf blijkt dat de kaartjes toch niet helemaal zoals verwacht zijn, is dat natuurlijk jammer.
Omdat wij het zo vervelend voor jullie vinden, heeft mijn collega aangeboden om de kaartjes met een fikse korting opnieuw voor jullie te drukken en te verzenden.
Het spijt mij om te lezen dat je niet tevreden bent met dit voorstel.
Om dit in de toekomst te voorkomen, adviseer ik je om vooraf eerst een proefdruk te bestellen.
Op die manier kun je voorkomen dat je kaartjes ontvangt die niet helemaal zijn zoals je deze had verwacht.
Nogmaals bedankt voor je feedback en wij wensen jullie gezin veel geluk!
Team HierBenIk!

Score voor HierBenIk: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: