Karin van Leeuwen

Ik heb kaartjes besteld waarin strepen stonden. Ik heb hierover comtact gehad met jullie, dus ik ga niet meer alles uitleggen. Echter is de afhandeling en de service naar mijn idee erg slecht.

Service laat flink te wensen over. Door onduidelijkheid op de site heb ik enkel de mogelijkheid gekregen op korting bij het nogmaals bestellen van nieuwe kaartjes. Hierover ben ik ontevreden. Ik had een goede proefdruk en dat de kaartjes erna niet mooi zijn, kon ik weinig aan doen. Ik zal iedereen afraden bij jullie te bestellen.

Reactie HierBenIk:

Beste Karin,
Bedankt voor je feedback!
Van de feedback van onze klanten kunnen wij altijd blijven leren.
Nogmaals wil ik benadrukken dat we het erg jammer vinden dat je niet tevreden bent over de ontvangen kaartjes.
Zoals inderdaad al in ons eerdere contact uitgelegd, heb je gekozen voor de papiersoort Oud-Hollands. Oud-Hollands is een erg mooie papiersoort met een klassieke uitstraling door de structuur die in deze papiersoort is verwerkt. Hoewel dit op veel ontwerpen een heel mooi effect geeft, is Oud-Hollands niet zo geschikt voor ontwerpen met grote kleurvlakken. Eén van de kenmerken van Oud-Hollands is namelijk dat het plaatselijk op de kaarten meer inkt kan absorberen waardoor er kleurverschillen kunnen ontstaan op de kaarten.
Op onze website proberen we onze klanten op verschillende plekken hier op te wijzen.
Ook op de pagina waarop je de betreffende papiersoort kunt kiezen voor je kaarten.
Zoals jij al aan ons hebt aangegeven heb je onze opmerking hierover wel gelezen bij het bestellen van de kaartjes. Jammer dat je toen niet eerst even contact met ons hebt opgenomen om advies te krijgen. Wij hadden je hier uiteraard graag bij geholpen.
Omdat wij het erg vervelend voor je vinden, hebben we je aangeboden om de kaarten met een flinke korting opnieuw voor je te drukken op een andere papiersoort.
Het spijt mij dat ons aanbod niet naar wens is.
Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht je hier toch nog gebruik van willen maken, dan horen we dat graag!
Nogmaals bedankt voor het geven van je feedback!
Team HierBenIk!

Score voor HierBenIk: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: