Rosalie

Heb super leuke kaartje ontworpen, maar als ik van te voren wist hoeveel het me ging kosten had ik andere keuzes gemaakt. Helaas zie je de prijs pas op het laatst en heb je na de bevalling geen energie om daar in dingen te veranderen. Was financiën een behoorlijke tegenvallen.

Handig dat je 1 kaartje kan bezorgen om te testen hoe het kaartje er uit gaat zien.

Reactie HierBenIk:

Beste Rosalie,
Bedankt voor je feedback!
Erg fijn om te lezen dat je het door jou ontworpen kaartje leuk vond.
Ook erg bedankt voor de uitstekende waarderingen op de verschillende categorieën in je feedback!
Wat betreft je feedback met betrekking tot de prijs, jammer om te lezen dat de prijs tegenviel.
Onze prijzen kun je overigens op verschillende pagina's op onze gebiste zien, voordat je een eventuele bestelling plaatst of maar eenontwerp maakt. Zo hebben wij een aparte prijzenpagina waar je eenvoudig de prijzen kunt vinden en staan ook bij elk kaartje de verschillende staffelprijzen.
Ik hoop dat ondanks de door jou ervaren tegenvaller, dat onze dienstverlening en de kwaliteit van de door jou ontvangen kaartjes de prijs enigszins waard waren.
Nogmaals bedankt voor je feedback en veel geluk met jullie dochter!
Groet,
Serviceteam HierBenIk!

Score voor HierBenIk: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: