Veronique Nagtegaal

De training Time-management sprak mij erg aan, omdat de training meer is dan alleen 2 dagen uitleg over de methode. Het vooraf nadenken over wat je uit de training wilt halen en de motivatie na de training om goed door te pakken gaven mij de doorslag om deze training te volgen. De training vond plaats in Eindhoven in een prettige omgeving met 6 andere deelnemers. De deelnemers kwamen uit verschillende branches en diverse functies. Toch was er veel overlap waar iedereen tegenaan liep in het werk. Door echte situaties als voorbeelden te nemen heb ik goed inzicht gekregen in hoe ik mijn werk het beste kan inrichten. Omdat je werkt met een gewoonte moet je het wel de tijd en kans geven om nieuwe gewoontes aan te leren. Hierbij is het traject na de training erg fijn.
Ook in mijn privé leven weet ik de methode steeds meer toe te passen. Een app op mijn mobiel en tablet zorgen ervoor dat ik mijn hoofd leeg kan maken en zelf veel minder hoef te onthouden. Dat geeft veel rust!
Twijfel niet, maar boek deze training. Misschien haal je er minder uit dan ik doe, maar nieuwe inzichten krijg je gegarandeerd!

- begeleiding na de trainingsdagen
- kleinschalig
- werkt met echte situaties, dus direct toepassen
- ruimte voor discussie
- goede voorbereiding

Score voor HetEffectieveWerken.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gevolgde training: Time-management