Prijs / Kwaliteit
Service

J. van Beers

Goud, zilver, munten, postzegels.

Bij welke lokatie bent u geweest?

Apeldoorn

Welke twijfels had je van te voren?

Toen ik had besloten om waardevolle spullen te gaan verkopen, ben ik online gegaan om op basis van websites een keuze te maken wie ik zou benaderen. Jullie website was duidelijk en er sprak kennis en kunde uit. Dit was voor het eerst dat ik zoiets ging doen en de twijfels zaten natuurlijk in "word ik niet opgelicht?"

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Het was een hele mooie ervaring. Ruim de tijd genomen door de vriendelijke en kundige eigenaar. Alles wat ik bij me had werd bekeken, beoordeeld en gewogen waar ik bij was. Het werd heel inzichtelijk gemaakt waarom ik voor bepaalde zaken wel, en voor andere zaken minder geld kreeg. Zeer tevreden met het bezoek.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Tja, voor iedereen die wat te verkopen heeft (in hun straatje) lijkt het me een aanrader.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

De eigenaar is zeer correct, vriendelijk en legt alles goed uit. Leuk om te praten wat er allemaal geprobeerd wordt om valse munten te slijten en hoe dit herkend wordt.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Geachte heer Beers, bedankt voor uw uitgebreide feedback. Fijn dat u tevreden bent en dat u onze winkel aan een ieder aanraadt. Ik vond het een plezierige middag en dat u door mijn kleine workshop in grote lijnen weet hoe sieraden, munten getaxeerd worden op hun waarde. Met vriendelijke groet, Alex

Score voor Het Nederlandsche Inkoopkantoor: 4.5/5
Zou je ons bedrijf aanbevelen? Ja
Verkocht / gekocht product: Goud en zilver