Prijs / Kwaliteit
Service

Postzegelverzamelingen, munten en enkele gouden en zilveren sieraden

Welke twijfels had je van te voren?

Ik had twijfels of mijn verzameling postzegels nog wel iets waard was. Gelukkig was ik door het inkoopkantoor van te voren goed voorbereid dat de verzameling waarschijnlijk niet zo veel meer waard was. In deze tijd. . Uiteindelijk kreeg ik toch nog een aardig bedrag voor mijn verzamelingen, waar ik wel blij mee was.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Ik was blij dat ze aan huis konden komen, vanwege mijn handicap. want sjouwen met kisten boeken is nu helaas niet mogelijk voor mij. Verder vond ik het prettig dat hij alle tijd had en serieus naar mijn verzamelingen keek. En alles goed en duidelijk heeft uitgelegd waarom in deze tijd postzegels niet meer zo veel waard zijn

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Ik zou het bedrijf aan iedereen aanbevelen die nog een verzameling heeft liggen, Je kunt beter niet meer wachten, want de verzamelingen worden niet meer meer waard in de loop van de tijd. Daarbij scheelt het nu ruimte en hebben eventuele erfgenamen er ook niks meer aan en anders moeten zij het later allemaal opruimen waar ze dan waarscgijnlijk ook niet blij mee zijn. Nu kun je nog iets leuks doen met het ontvaangen bedrag.

Score voor Het Nederlandsche Inkoopkantoor: 5/5
Zou je ons bedrijf aanbevelen? Ja
Verkocht / gekocht product: