Winston Deekman

Woorden schieten echt bijna te kort om jullie manier van werken te beschrijven. ik kwam van een slechte ervaring met een ander kantoor, maar het voelde gelijk goed na het eerste gesprek van bijna 2 uur, toen al had ik zoiets van , wauw, er wordt echt naar mij geluisterd ze nemen de tijd voor mij, ze zien mij niet een klantnummer. Dat werd alleen maar versterkt na het intakegesprek met Marijn Hokke, wat een sympathieke empathische begripvolle zakelijk waar nodig maar vooral bekwame man, voorheen dacht ik niet dat die eigenschappen allemaal samen gingen, gelukkig had ik ongelijk. een jaar geleden nu ongeveer was ik een gebroken man, nu vandaag mag ik zeggen dat los van de vergoeding die prima is, ik weer met frisse moed tegen de toekomst aan kijk, en dat is voor een belangrijk deel aan Marijn/jullie te danken.
ik kan nog heel lang doorgaan, maar ik wil eindigen een ieder die ooit juridische bijstand nodig heeft een bedrijf als Helder en jurist als Marijn toe te wensen. dank, dank, dank, oneindig veel dank

Score voor Helder bij Letselschade: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
juridische bijstand Letselschade