Sacha Verbeek

Reiki Therapeut

Wat is je ervaring?

Onlangs heb ik deelgenomen aan de Reiki Therapeut opleiding, een ervaring die mijn leven op ongelooflijke wijze heeft verrijkt. Naast een schat aan kennis over het lichaam, de Chinese geneeskunde en voeding, biedt deze opleiding ook een diepgaande beoefening van verschillende helingstechnieken. Tijdens de opleiding heb ik geleerd om de liefdevolle energie van Reiki door te kunnen geven om anderen te ondersteunen in hun helingsproces. Het was een transformerende reis die me dichter bij mijn eigen essentie bracht. Het heeft me geholpen om als persoon te groeien en als Reiki Therapeut stevig in mijn eigen kracht te staan. Ik ben ontzettend dankbaar voor de waardevolle ervaring en lessen die ik heb opgedaan. Vol vertrouwen en kracht vervolg ik mijn helende reis en ben ik vastbesloten om anderen te begeleiden op hun pad naar genezing en welzijn.

Ik kan de Reiki Therapeut opleiding ten zeerste aanbevelen aan iedereen die dieper met zichzelf en anderen in verbinding wil staan en zijn helende krachten wil ontwikkelen. Deze liefdevolle reis zal je de rest van je leven met je meedragen.

Score voor Healing Space: 5/5
Zou je Healing Space aanbevelen? Ja