Olga

Energetische Massage 1

Wat is je ervaring?

Het was een mooi weekend waarbij we de diepere lagen van onszelf en elkaar mochten onderzoeken. Liona is een krachtige en zachtaardige vrouw en weet goed in te voelen op waar iemand zit en wat er nodig is in het moment (zowel op individueel als collectief niveau). Prachtig en verhelderend weet ze de technieken uit te leggen en weet ook de belangrijkste (leer)aspecten mee te nemen. Een waardevolle teacher om bij Healing Space te hebben!

Tips:
1. Er mag naar mijn idee meer aandacht besteed worden aan grondingsoefeningen/meditaties aan de start van iedere dag en niet een paar minuten maar zeker 20/30 minuten om helemaal te arriveren, te zakken, contact te maken met onszelf en moeder aarde. Door de aarding zal de sharing waarschijnlijk ook wat korter worden & zal men zich veiliger voelen in het veld.
2. In de cursusomschrijving mag er echt duidelijk aangegeven worden dat innerlijk proceswerk aan bod komt. Dit staat nergens in de inhoud omschreven. Al stond ik er uiteraard open in, ik had mezelf niet voorbereid op deze deep-dive maar had gelukkig de ruimte om het te integreren. Enkelingen hadden helaas geen ruimte ingepland om het werk te integreren. Dit is in mijn optiek een stukje professionele verwachtingsmanagement wat helder gecommuniceerd mag worden vanuit een opleidingsinstituut.
3. Ik vind het jammer dat ik €40,- betaal voor een handboek met de technieken, maar deze enkel hardcopy ontvang én niet digitaal. Dit vind ik - anno 2021 - ouderwets en klantonvriendelijk. Nu zal ik handmatig de informatie moeten inscannen, zodat ik toegang heb tot de informatie als ik in het buitenland ben of op momenten dat ik geen toegang heb tot de map. Volgens mij kun je deze casus gemakkelijk oplossen door enkel digitaal toegang te verlenen aan eerdere en nieuwe cursisten.

Score voor Healing Space: 3.5/5
Zou je Healing Space aanbevelen? Ja