Caressa en Alessandro

Couples retreat

Wat is je ervaring?

Ondanks dat we niet in een scheiding lagen of onze relatie aan een zijden draadje hing, boekten we de couples retreat met Toña en Marcelino. Voor een sterke fundering om samen op verder te kunnen bouwen. En deze fundering is zeker versterkt tijdens het retreat! Door de mooie oefeningen die we samen hebben gedaan zijn we, niet door veel woorden, maar juist door onze gevoelswereld een stuk dichter bij elkaar gekomen. De wissewasjes van alledag zoals de vaat en de boodschappen wegen allemaal ineens een stuk minder zwaar omdat we samen weer sterk op 1 lijn liggen. Tijdens het retreat hingen we vaak aan Toña's lippen en waren we zo dankbaar wat van haar wijsheid mee naar huis te kunnen nemen. Niet alleen hebben we samen grote stappen gezet, maar zijn we apart van elkaar op persoonlijker vlak ook gegroeid en weten we wat ons te doen staat om zuiver verder te gaan. Toen we thuiskwamen zaten we te bedenken dat eigenlijk elk stel zo'n retreat als deze zou moeten doen. Wat een prachtige ervaring!

Score voor Healing Space: 5/5
Zou je Healing Space aanbevelen? Ja