INTUIT Mindful Ontspannen, Susan Wange

Cursus 'eenvoudig gezond'

Wat is je ervaring?

De cursus 'eenvoudig gezond' is het eerste deel van mijn weg naar 'holistisch voedingscoach'. Ik was op zoek naar een cursus die erop ingaat dat iedereen anders is. In mijn ervaring is het niet mogelijk advies te geven dat voor iedereen geldig is. Zo kwam ik bij 'healing space' terecht. En met deze keuze ben ik super blij. De cursus was wat ik verwacht had en meer. Ik vind het heel fijn dat je voor de les op locatie thuis goed voorbereid wordt met een webinar en het boek. Op de lesdag wordt dan ingegaan op wat je hebt geleerd.
Het geeft mij persoonlijk een goed gevoel dat Anna arts en natuurgeneeskundige is. Ik vind het belangrijk om beide invalshoeken te kunnen verbinden om te leren professioneel advies te kunnen geven. Wat ik ook zeer waardeer is dat er veel tijd wordt besteed aan het uitwisselen van ervaringen over wat wij leren en thuis omzetten en oefenen. Het is toch voor iedereen anders. Van het uitwisselen leren wij heel veel voor onszelf en voor later als we met clienten gaan werken.
Ikzelf ben van mijn exceem af en mijn buik voelt veel rustiger aan. Ik voel nu sneller wat bij me past en welk voedsel ik liever niet meer ga eten. Het was niet makkelijk om het eetpatroon te veranderen, maar het is zo belangrijk om gezond en fit te voelen. Ook ben ik vrij snel 3kg afgevallen, gewoon door te eten wat bij me past. Wat wil je nog meer?! Ik voel me gewoon meer mezelf sinds de cursus. Ik kijk er naar uit om het tweede deel te volgen.

Score voor Healing Space: 5/5
Zou je Healing Space aanbevelen? Ja