Reiki 1

Wat is je ervaring?

Ik stind vrij sceptisch tegenover Reiki. Deze cursus heeft me volledig in het kamp van de 'believers' gekatapulteerd. De opbouw van de twee dagen, de intimiteit van de kleine groep en de aanstekelijke en voelbare energie, passie en kennis van Toña en Marcelino zorgden ervoor dat deze eerste graad de diepgang kreeg die van deze opleiding iets bijzonder krachtigs, uniek en professioneel maakt. De ervaring van Toña als Reiki Master is fenomenaal. Haar energie zo krachtig en zo liefdevol. Marcelino kan bijzonder boeiend vertellen zodat alles goed blijft hangen.
Ik voel in mezelf een verschuiving, een zekere lichtheid, meer ruimte, meer energie na deze twee dagen. Reiki bij mezelf toepassen begint nu al aan te voelen als mijn dagelijkse portie energie. Een zonnebad of licht douche elke ochtend. Ik ben bijzonder benieuwd wat de komende 90 dagen me zullen geven. Geleidelijk aan wil ik het ook toepassen bij mijn klanten. Voor wie nog twijfelt, kan ik maar 1 ding zeggen: laat je verwonderen door reiki. Schuif je vooroordelen aan de kant en voel het gewoon.

Score voor Healing Space: 5/5
Zou je Healing Space aanbevelen? Ja