Esther Wiersma/Allround CrossFit

De opleiding tot Holistisch voedingscoach

Wat is je ervaring?

Ik heb een ontzettend goede ervaring gehad met zowel de cursus Eenvoudig gezond als het vervolg hierop tot holistisch voedingscoach. In de cursus wordt voeding vanuit hele diverse invalshoeken benaderd wat erg leerzaam en vooral tegenwoordig ook noodzakelijk is. Ik zou de cursus dan ook aanraden voor een ieder die affiniteit met voeding heeft of op dit gebied net om de hoek komt kijken en zijn/haar visie t.a.v. voeding wil verbreden. De cursus geeft veel kennis, inzicht en ervaring (praktijk) zodat je hierna als holistisch voedingscoach veel tools bezit om andere mensen te adviseren over op de persoon afgestemde gezonde voeding. Dat er geen universeel gezond voedingspatroon bestaat komt voort uit de gedachtegang dat een ieder uniek is en dus ook andere voedingsbehoeften heeft. Ik vind het erg mooi dat er op deze holistische wijze naar de mens wordt gekeken. Door op deze manier te adviseren zul je altijd zeer aandachtig en bewust naar een persoon moeten kijken omdat je dan alleen écht kunt zien en begrijpen wat iemand nodig heeft. Anna is wat het onderwerp gezondheid betreft dan ook een pionier in Nederland omdat er maar weinig (ex-doktoren) zijn die het pad van natuurlijke, en naar mijn inziens ook 'ware', genezing durven te bewandelen. Go Anna!

Score voor Healing Space: 4.5/5
Zou je Healing Space aanbevelen? Ja