Oosterse Elementenleer
Wat is je ervaring?
Ik heb onwijs veel geleerd in drie cursusdagen. Gita is echt een wandelende encyclopedie en vertelt op een heldere en praktische manier hoe de elementen in alles in ons leven terugkomen. Zo kun je direct aan de slag om je eigen gezondheid, maar ook die van mensen om je heen, te verbeteren. Ik heb ervan genoten!