Reiki 1
Wat is je ervaring?
Wat een bijzondere ervaring, de Reiki 1 cursus. Voor mij was het een weekend vol herkenning en erkenning. De wijze waarop ToƱa en Marcelino hun onverhulde liefde vreugde en kennis overbrengen is een groot kado! Bedankt en tot gauw weer ziens!