Zweethutceremonie voor stellen
Wat is je ervaring?
Heerlijk. Locatie was top,
Mooi om te zien hoe ToƱa in een splitsecond de groep onder had waar die moest zijn. En magisch om haar energie te voelen in mijn linkerhand tijdens de kring in het begin. Dat alleen al is voor mij heel memorabel.
In de hut had het van mij iets langer stil mogen zijn af en toe, maar ik begrijp dat dit wat meer therapeutisch was omdat het met stellen te maken had.
Trouwens ook de aanwezigheid van Marcelino heb ik erg gewaardeerd. Heerlijke, humoristische man.
Al met al, veel dank en vast tot ooit!