Zweethutceremonie voor stellen
Wat is je ervaring?
Het was een hele bijzondere ervaring, waarbij je in het bijzijn van je geliefde maar ook vreemden je hartenwensen mocht uitspreken. Dat alles in een veilige setting. In de hut zelf was het aardedonker en werd het heel warm, en toch was het heel goed vol te houden & werkte het reinigend en helend. Even alles loslaten zonder schaamte! Dankjulliewel Tona & Marcelino!