Reiki Practioner
Wat is je ervaring?
Fantastisch!
Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb. In de cursus heb ik veel geleerd om mensen te helpen met niet alleen reiki maar heb ook nog andere handvaten meegekregen.
Tegelijkertijd heb ik zelf ook nog persoonlijke ontwikkeling doorgemaakt. Ik voel me sterker, krachtiger, wijzer en heb ook meer vertrouwen in de toekomst. Bijzonder hoeveel wijsheid ToƱa heeft en hoe liefdevol ze ook haar wijsheid kan brengen.