Eenvoudig gezond
Wat is je ervaring?
De cursus was erg interessant en leerzaam. Het heeft mijn verwachtingen meer dan waargemaakt.
De zaal was echter erg primitief: vreselijke akoestiek en te weinig ruimte (mn tafels) voor de 6 deelnemers, Omdat we gemotiveerd waren en de groep erg sociaal, schikte we ons. Verder was de kachel uit, waardoor t best koud was de 2 laatste keren.
Als laatste was er geen mogelijkheid om eten op te warmen. Gegeven het feit dat je een cursus over voedsel geeft, mag dat wel worden verwacht.
Positief: het geringe aantal deelnemers, waardoor er veel tijd was om individuele zaken ook te bespreken.