Coaching en relatietherapie
Wat is je ervaring?
Een vriendin van ons heeft Tona aanbevolen. Ik ben samen met mijn man geweest en alleen. Het voelde meteen heel vertrouwd bij Tona. Ze luistert heel goed, komt snel to the point en heeft ons goed geholpen bij verschillende vraagstukken die bij ons speelde. Ook de omgeving waar de sessies worden gegeven is prettig.