Reiki 1 cursus
Wat is je ervaring?
Binnen hele korte tijd voelde ik me erg veilig en op mijn gemak door de liefdevolle en duidelijke begeleiding van ToƱa en Marcelino. De inhoud van de cursus is voor mij zowel praktisch (toepasbaar) als diepgaand. Het was een intensief weekend, vol ontspanning en reflectie. Ik heb ontzettend veel geleerd, maar vooral veel gevoeld en ervaren. De zelfbehandeling doe ik nog iedere dag en vind ik enorm waardevol. Gaandeweg het weekend kwam ik weer in contact met vreugde en liefde (voor mezelf) en kon ik oude overtuigingen beter los laten. Daardoor ervaar ik nu meer ruimte.