Reiki I & II
Wat is je ervaring?
Tona is een inspirator! Met haar jarenlange ervaring kan ze zeer inspirerend informatie overbrengen en enthousiasmeren. Tijdens de cursus is er voldoende tijd om te oefenen en zijn er ook 1-op-1 momenten, zodat jouw eigen verhaal ook even wordt aangeraakt. Prettig, omdat wil je kunnen helen, je eerst met jezelf aan de slag moet. De ruimte waarin les wordt gegeven is verder ook erg fijn. De Reiki cursussen zijn verdiepend en een kado aan jezelf! Ik hoefde dan ook niet lang na te denken om bij Tona te starten met de Reiki Practioner Opleiding. Liefs Judith