(Stilte) retreat
Wat is je ervaring?
Voor mij was de (stilte) retreat boven verwachting fijn. Toña voelde meteen vertrouwd. Met haar lieve, positieve en energieke uitstraling, haar humor en al haar kennis over lichaam, geest en gezondheid is ze een heel fijn persoon om bij te zijn. Daarbij de stilte, de Yinyoga, de gezonde lekkere maaltijden, de mooie omgeving, de persoonlijke healings, en het slapen dicht bij de natuur in een yurt met een lekkere houtkachel zijn allemaal dingen die ik als een groot kado heb ervaren. En dan de zweethutceremonie...hoe bijzonder om te ervaren dat je je in het pikkedonker zo verwant kunt voelen met de mensen waar je voorheen geen woord mee gesproken hebt. Dat vertrouwen opende mij om uit t diepst van m'n hart te spreken. Dit was niet mijn eerste retreat maar zeker een van de bijzonderste!
Dankjewel Toña op de voorgrond, alle "zussen" naast me en Marcelino als sterke, rustige, zeker net zo fijne achterban.